Qari Merhum Abdul-basid Abdussamed

Sure Raad

~ tarafından itilavet Ocak 2, 2008.

Bir Yanıt to “Qari Merhum Abdul-basid Abdussamed”

  1. selamunaleykum!
    abdussamed dedinmiydi bende bir haller oluyor,cunki onu okadar cok seviyorumki anlatamam,cok severek dinliyorum,allahin bir lutfudur kendisi,is yerinde,arabada,evde,gece gunduz dinliyorum cok sukur,onun gibi okumaya calisiyorum,kendi kendime hayal kuruyorum,sanki o benim hocammista ben onun talebesiymissim gibi,hayal iste!!!ama olsun oyle hayali bile guzel,onun sayesinde bazi kotu yollardan uzak kaldim cok sukur,insallah allah cennette gorusturmeyi nasip eyler bizlere,benim icin tek isimdir guzel okuyan dendimiydi,allah ondan razi olsun ve rahmet eylesin,aamin.

Bir Cevap Yazın

 
