Hafiz Sümeyye Eldeb

sure bakara

~ tarafından itilavet Ekim 18, 2007.

8 Yanıt to “Hafiz Sümeyye Eldeb”

  1. walla bu yaşına rağmen böyle ses we o yüzündeki nur yani beni gerçekten hayrete düşürdü imrendim açıkcası inş. bnde snn gibi olurum zaten m.i.h.l. de okuyom yani herşey yerinde oluyor ALLAH SENDEN RAZI OLSUN kardeşim başarıların dewamı niyetiyle ….

  2. allaha banada nasipeder inşallah bana dua eden herkesden allah razı olsun bana dua edin bende bu yoldayım bende hafızlık yapıyorum bu yolda can vermek nasip olsun inşallah allaha emenet olun…

  3. canım benım sesını duyunca tuylerımurperıyo ınsallah senın gıbı okumak nasıb olur banada cok arzu ediyorum senidinlemeyiallaha emanet ol

  4. ben pelin çok güzel sesi var ve çok güzel okuyo herkes onu çok seviyo biz de çok seviyoruz büyük konuşmayayım ama ALLAH DA SENİ ÇOK SEVİYODUR

  5. sevgili kardeşim sümeyye bende hafızlık yapıorum inşallah hafız olup hekeze ilmimi yayıcam ALLAH (c.c) yardımcımız olsun ALLAH hocalarımızdan da razı olsun

  6. ben şu an öğğretmenim ve ayrıyeten mütahitlik yapıyorum keşke ne öğeretmen nede mütahit olsaydım keşke hafız olsaydımda hiç bir şeyim olmasaydı değerli hafızlık yapan kardeşlerim allahınızı severseniz yolunuzdan şaşmayın bakın benim gibi isteyipte ulasamayan insanlar var o eşsiz rutbeye allaha emanet olun bana dua edin esselamun aleyküm

  7. ya cok güzel hafız olmak mütiş bişe bende hafızım sümeyye gibi saglam olmasada ins onu kadar okuyamasamda yada makam yapamasamda

  8. allah boyle kuran okuyan lari aramizdan eksik etmesin insallah bizlerede boyle oyrenme yeteneyi verir din nedikce duygulanmamak elde deyil allah razi olsun azinalik sumeyye

Bir Cevap Yazın

 
