Mustafa Özcan Günesdoğdu

Reklamlar

~ tarafından itilavet Eylül 24, 2007.

3 Yanıt to “Mustafa Özcan Günesdoğdu”

  1. slm un alykm cumleten FR Clermont-Fd den dun gece sizi tv’den canli izlemistim simdide sitenizden isliyorum çok guzel hemen kayitlanmis mustafa hocam agziniza saglik sizede bu layik lutfen kuran tilavetini boyle goruntulu olarak daha fazla yapmanizi istirham ediyorum . Allahim yar ve yardimciniz olsun

  2. selamün aleykum abi

  3. ne güzel okuyo maşallah
    emre_tangal55@hotmail.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: