Hafiz Remzi Er

~ tarafından itilavet Eylül 1, 2007.

9 Yanıt to “Hafiz Remzi Er”

  1. Esselamunaleykum we rahmetullahi we berekatuh. bana kur’ani-kerimi okumasini sevdiren kisi hafiz remzi er dir. Adim olcay cekic, hocamin bir kaseti gecmismisti elime bundan yillar once, o kaseti dinleye dinleye, okuya okuya, taklit etmeye calisa calisa bu gunume geldim.bbir cok gencin camilerde, mekteblerde, ve bir takim diger ozel okullarda ogrendiklerini, ben sadece bir kasetlerle ogrendim, her gun calisarak. Allah ondan razi olsun. Allah mekanini cennet eylesin. Eger kayda deger bir tek hayalim varsa bugun, o da hafiz remzi er hocamin ogrencisi olmak, onun yaninda yogrulmak. Bir kasetle bu gunume geldi isem, kim bilir gercegi ile ne yerlere gelirim. Allahin izni ile. Allah dualari kabul edendir. Allaha emanet olun.

  2. ne mubarek sesi var abi turkiyeden boyle hafizlar cikiyoya ne guzel Yarabbim.

  3. Tek kelime ile mükemmel aman Yarabbim.Selam ve dua ile,ALLAH´a emanet olun.

  4. Esselamünaleyküm. Ne diyelim kardesim ALLAH TEALLA CC biz girtlagina kadar günahlara batmis olan kardeslerini senin okumus oldugun kuran-i kerimin yüzü suyu hürmetine avfu magfiret ettsin, faizun olanlardan hepimizi eylesin. Imanimizi bize bagislasin. ALLAH CC senin cezani olarakta FIRDEVS Cennetlerini sizede, bizim gibi günahkar kardeslerinede nasip etsin INSALLAH ALLAHA emanet olunuz, süzlerin en mükemeliyle ESSELAMINALEYKÜM VE REHMETULLAHI VE BEREKETÜHÜ.

  5. selamunaleykum!
    guzel ses tonu var,cok musait,sakin yanlis anlasilmasin,fakat neden halen taklid ediyor merhum abdussamed’i anlamiyorum,cunki ben inaniyorumki kendi tarzida cok guzeldir,kendisiyle gorusmek nasip olmustu cok sukur,taklitte etseler guzel,allah hepimize boyle evlatlar nasip etsin insallah(amin),yollarini daim etsin,

  6. Esselamunaleyküm.
    Maasallah Kuran okumaya ve dinlemeye bizzat en güzel sebeblerden dolayi muhterem hafiz efendiyi cani gönülden tebrik ediyorum.Allah razi olsun onu dinlerken gözlerimi kapatip hayallere daliyorum.
    Manasini okuyup anladiktan sonra dinlemek daha fazla zevk veriyor.
    Saygilar hocam ,saygilar dinleyenler,saygilar kurana gönül verenler.Allah okuyandan ve dinleyenlerden ve bilhassa yayin yapanlardan razi olsun

  7. esselamu aleyküm,eger aranizda remzi hocanin internet adresini bilen varsa rica ediyorum göndersin,allah razi olsun.

  8. http://www.grupsubhan.net

  9. Abdussamedi taklit etmesi çok normal çünkü o kadar güzel okuyorki herkes abdussamedi taklit etmek istiyor. ama herkez edemiyor. buda remzi hocanın tek üstün vasfı yani diğer okuyuculardan extrası

Bir Cevap Yazın

 
